Selasa, 11 Ogos 2009

nahi lekta, nahi lekta

x sakit, x sakit, itu la ayat yg penah aku hapal dlm skrip crite indostan gohead gostan, haa, dlm masa skang ni, aku d opisan, saorangan tiada berteman (ni dlm keadaan dzahir ye adik2, kalo batiniah, mgkin... ermm.. lu pikiaq la sendiri) aku mulai rase demam, aku mulai rase utk sakit, huhu, biaqla, ni semua dugaan, dan aku tao aku sorang yg penyabaq, ceh, up kan diri sendiri tu, maichi la, tp.. aku sdar.. sampai bile keadaan yg tidak tenteram dlm sanubari aku ni bergelonjak lg, demmit, aku x suke la, tp.. seperimana, aku masih lg sorang yg tersenyum dan bersikap ketiadak apa2 an, btol gak bg sesetengah org, aku ni adawala sorang yg senyap, pendiam, misteri rakus dan dua alam nguahaha.. yg tu aku saje2 tambah, hmm, ni balik ni.. ke mana la agaknye arah yg aku nk tuju ni, hmmm

Tiada ulasan: