Selasa, 4 Ogos 2009

what i'm predict is what i'm knowing

tgk, kan, haha, aku da mengetahui ke mana dia pergi la, holiau, bukan apa, ye la, dia njoy ngan kekawan dia, bagusla, dia slamanya akan idup dengan pesekitaran yg sbegitu, yeah, aku sdar, who am ai actually, x de rupe, x de apa yg bleh dia impikan, baik budi je x mencukupi utk mndapatkan cinta yg semahu mgkin, kick my es, yer la, aku skang ni dpengaruhi dlm keadaan marah yg tahap super, malahan aku bleh bunuh sseorang dengan senangnye d kala ini, trust me boy, tp... skali lg perasaan sabar membunuh tu semua, arghhh.. kenapela aku ni baik sgt, cibai, kismak, lansiau..

aku sian kat ibal, dia nk kuar outing, nk fun, nk cilot, tp.. aku nk bersendirila, nk melayan sgala gelojak rase ni, aku nk melayan keseorangan ni, mcm nk g bali sesorang, mcm nk g phuket sesorang, dan mcm nk g makkah @ madinah sesorang, haa tu lg la afdhal, huhu...

Tiada ulasan: